tirsdag 25. oktober 2011

Lou Reed + Metallica = Tool?



Har jeg nevnt at jeg er Lou Reed-fan?

Han har nå spilt inn albumet Lulu sammen med Metallica, slippes i slutten av måneden, men alle sanger er streambare fra nettsiden Lou Reed & Metallica.

Har bare hørt Frustration så langt (pga mobilt "bredbånd"), men det høres godt ut! Dog ikke for sarte sjeler... Eller for den saks skyld store deler av Metallica-fansen, vil jeg tro... (fnis) Fra Wikipedia:
German Metal Hammer rated the album with four out of seven stars. The magazine's reaction to the album was mixed. According to the review, Lou Reed and Metallica have created an avant-garde-theatrialic soundtrack which is not easy to listen to and rather recommendable for Lou Reed fans, Metallica fans "will mostly ignore Lulu - and listen to Master of Puppets".

Det er ikke ofte jeg venter på at en plate skal komme ut, men det gjør jeg nå...

Takk til Dangerous Minds som gjorde meg oppmerksom på plata. Hmm Frustration-videoen de postet er sporløst forsvunnet, kan de ha fått dask på lanken tro...?