tirsdag 9. juni 2009

Ferska!



Jeg ble "gjenkjent" på DNForum i går.


Re: Re: Re: Re: kull-reserver og andre reserver og sånn...

Skrevet av Antiparos (Gjest) 08.06.2009 17:46

Hei, Kode. Regner med du er mannen bak den geniale bloggen http://kodeskriver.blogspot.com/

Bloggen din har verken kontaktepostadresse eller mulighet for kommentarer. Forstemmende. Bør fikses :)
Svar på innlegg Varsle


Re: Re: Re: Re: Re: kull-reserver og andre reserver og sånn...

Skrevet av kode (Gjest) 08.06.2009 18:48

Guilty as charged 8-)

Artig at noen synes det jeg skriver er bra, men... Jeg skriver for min egen del, for å få orden på tankene mine, og å få ting "ut av systemet", som en slags terapi... verden er et skremmende sted. Men jeg har unnlatt å legge ut eksplisitt kontaktinformasjon med vilje... ikke sikker på om jeg vil takle eventuell hat-epost, rett og slett. Litt det samme med kommentarer... flere stemmer enn min egen, og jeg blir forvirret.

Dessuten er det et eksperiment, føler ikke at jeg har funnet noen endelig form, de innleggene som er mest gjennomtenkt og renskrevet er fremdeles ikke "magazine quality" men krever et par runder til med korrektur og oppklaring og faktasjekking etc... de kortere postene, som mer er rene notater, innfall som _kanskje_ er gode ideer (og muligens spektakulært dårlige) passer liksom ikke helt sammen med de greiene som er mer seriøst ment...

Tror jeg skal dele den i to; en krakknisse-blogg (med kommentarer og kanskje også flere bidragsytere), hvor jeg legger ut renskrevne versjoner av de lange innleggene, og en personlig blogg. Men ingen kommentarer i den personlige.
Svar på innlegg Varsle



Veldig smigrende å bli gjenkjent... og litt skremmende. Det betyr jo at det er noen som leser det jeg legger ut her; man kan få sceneskrekk av mindre.

Den omtalte krakknisse-(eller kanskje mer katastrofenisse-)bloggen har jeg brygget på lenge, og opprettet: Det Store Sammenbruddet. Men det ligger ikke noen innlegg der ennå. Det kommer det nok til å gjøre snart, håper jeg i alle fall.

Vedr. det andre, jeg skrev et utkast i mars som jeg ikke publiserte, Fugl eller fisk eller midtimellom. Ikke før nå, i alle fall. Husker at jeg hadde mye mer jeg ville si... men hva det var, det har jeg for lengst glemt.

Hva kan vi lære av det?

Jeg blogger for lite.